Min Sinnatagg!

Ikke akkurat Sinnataggen kanskje,men den ligner da? Min figur så mye blidere ut. Artig med kulde igjen. Jeg forsøkte meg med såpebobler i dag, men snøen var for skap. Som tagger, står isrosene opp og stikker hull på hver boble. Men jeg forsøker igjen siden….

Jeg støpte noen melkekartonger tidligere denne uken. Jeg lot varmtvannet i springen hjelpe meg å lage morsomme mønster. Ser du ungen i bildet til venstre? Når jeg snudde isbiten, fikk den et annet uttrykk.Det første bildet her minnet meg om ei diger trolltann! Jeg knipset i vei en stund, før jeg så at det var jo en kropp. Fram med kniv, mer is og vann. Plutselig sto det en figur der i sollyset med hodet og armer pålimt med vann som feste.

Utrolig morsomt i kulda. Brr, så kald jeg ble på hendene. Klart jeg brukte votter, men når hodet og armene skulle på plass på figuren måtte jeg bruke hendene. Godt å komme inn igjen og finne varmen. 12 blå var det her da sola sto opp, så kanskje kan vinteren vare litt til. Ha en fin fredag.

12 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, denne ble jeg fornøyd med. Nå er den smeltet for sola varmer selv om det er mange kuldegrader i skyggen. Såpebobler var umulig. Det får vente til en dag snøen er myk og glatt. God fredag 🙂

    1. Du er helt unik når det gjelder fantasi og dyktighet! Kjempestilig…Og kaldt måtte det jo bli på henda ja. De tåler lissom ingen ting! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg