Mislykka….

Hva er det jeg sier? Mislykka var det ja. Utsprungen blåveis? Niks, kunn denne ene knoppen i hagen. I skogen var det var blader. Så var det kaken jeg skulle bake. Totalt mislykka. Den ville rett og slett ikke bli stekt. Alt var rått, så jeg fikk den ut av formen og stekte den ytterst ringen litt til, men godt var det ikke.

Jeg har ikke mengder av snøklokker som naboen.Mine løk vil slett ikke blomstre sånn. Jeg har bare noen få, men de er pene.Ute er de gjemt under en stor buske, så jeg tok de like godt inn, sammen med et par krokusknopper.

Det var tid for å pynte med fastelavnsris og fjær utenfor vinduet mitt. Men i den vinden vi fikk i kveld, er jeg redd at det ble helt mislykka. Jeg vet at i morgen blir det å lete etter oransje og blå fjær i lekeparken. Vinden var jo så sterk at jeg fikk ekstra fart da jeg gikk tur i kveld. Om turen var fin? Joda, den var grei nok, bortsett fra skoene jeg hadde kjøpt meg. Gnagsår på begge helene, så jeg tråkket ned helkappene og slet meg hjem på den måten. Sånn er det bare. Alt er slett ikke vellykket hos noen tror jeg. Nå setter jeg meg rett ned å strikker, for det går bra. Nettet lever sitt eget liv her, så jeg blir så lei. Det blir vel bedre når fiberen endelig kommer på plass om noen uker.God helg!

12 kommentarer
    1. Av og til er det barr en sånn dag at man må plages med alt. Synd med kaken da 😔 Og dårlig vær er dere ikke alene om å ha. Er både torden og lyn, vind og regn her nå. Men ekstra godt vær til å kose seg inne i. Klem 😊

    2. du fikk no fine bilder da,så kan du bake en ny kake en annen dag :=) gnagsår er det verre med,jeg har et godt lager med gnagsårplaster,det hjelper :=) nydelige blomster,er jo litt spesielt att det blomstrer så tidlig i år ,kos deg med strikketøyet ,det er jeg helt sikker på blir velykket

      1. Litt viktig å fortelle at ikke alle kaker jeg baker blir suverene liksom. Men strikkingen går bra nå. Jeg har jo øvd litt de siste årene på det! Herlig med vårblomster, men gnagsår er dumt. Gruer meg hver gang til å begynne med nye sko. Men sånn er det når man ikke har treler på hælene. På med gnagsårplaster. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg