Oktoberrosa

Så kom oktober. Første dagen i måneden opprant med sol. Nydelig høstvær. Her klipper vi gresset for siste gang i høst, og jeg jobber på med årets julehefte. Trodde aldri jeg skulle klare det i år. Men nå har jeg da tatt ut et sett fra min håpløse kopimaskin for å se over. For noen farger??? Alt blir stripete og rosa. Jammen godt jeg vet hvordan det blir seende ut selv. Jeg har hørt om blånisser, men aldri om rosanisser???? Det viktigste for meg er skrifta. Den er i sort, så det kan jeg lese uten problemer. Men alt det rosa elles, distraherer meg. Jeg må visst spandere på meg en bedre skriver i vinter.  Jeg liker å skrive ut bilder og diverse.

Men når alt er rosa, så fungere det ikke for meg her, selv om oktober er rosa. Det er jo rosa sløyfemåneden, og der fungerer rosa som det skal for meg også.

6 kommentarer

      1. Fargene hadde tørket ut i der det mates inn, så den maskina fungerer ikke lenger. De stripene er enda mer irriterende!!! Men jeg får fint lest tekstene da. Ha en fin dag videre. Klemsiklem i høsten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg