Phuuuu….

I dag feirer jeg meg selv. Årets julehefte er klart for å sendes til prøvetrykk. Jeg skal si ifra når det kommer for salg hos meg. Denne gangen har jeg virkelig slitt for å rekke det. Jeg har ikke hatt tid eller ro til å få det på plass før nå. Det er timevis som brukes for å sette det sammen, finne fram tekster, dikt, oppskrifter, tips og ikke minst tegninger og foto. Ja da, jeg har samlet på masse i året som har gått, men det er alltid noe som mangler mot slutten. Nå tar jeg en kopp kakao med krem, og klapper meg selv på skuldra her. Lykke, å være klar med første del av prosessen, for denne gang.

Det går jo fort mot jul, selv om det enda er bare oktober. Men vi har hatt frostnetter og rim allerede. Denne spurven ble jo reine julekortet der den satt i nypebusken i helga. Jeg har hengt ut fuglemat nå, for snart er det ikke mer å finne av seg selv der ute. Vinteren banket visst på hos mange denne morgenen, men jeg så ikke noe til den. Her regner det. Men det er koselig å sitte inne og drikke varm kakao da. Ha en fin dag videre.

10 kommentarer
    1. Dette var julekort og kos! Så vakre bilder! Julen kommer om vi vil eller ikke 🙂 Men dere som skal selge nå blir det jo hektisk! God klem.

      1. Takk du. Ja, det verste er å lage det synes jeg, selv om det også er gøy. Skikkelig stress i innspurten, og redsel for at det ikke blir bra. Men det går vel i år også. Klemsiklem:)

      1. Det smakte så godt. Ja, dette er like spennende hvert år. Jeg gledegruer meg til å hente det om en ukes tid. Men det går vel bra denne gangen også får jeg håpe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg