Puta mi!

For en jobb, og så mye det gikk av de gardinrestene. Det ble kun en eneste pute. Men den ble da fin, synes jeg.

Det var det jeg startet på i går! I dag fortsatt jeg med å sy fast en remse langs kanten på litt hvit bomull. Så la jeg på et fat og tegnet rundt med tekstiltusj. Bit for bit la jeg ned, så de fulgte den sorte streken.  Så sydde jeg en og en runde med lapper på plass innover og innover. Du kan se begynnelsen fra i går HER! 

Jeg hadde trodd jeg skulle få igjen noen blomster til å pynte en annen pute med! Men alt måtte jeg bruke for å få denne ene puta hel. Rundt og rundt sydde jeg. Baksiden ble også fin! Om det ikke ble helt perfekt, bryr jeg meg ikke om. Jeg likte det litt sånn rufsete. Til slutt klarte jeg ikke å sy mer, da snurret jeg sammen en blomst og limte den på med limpistol. Klart jeg kunne sydd den fast med nål og tråd, men dette var da lettvint!

Her er flere bilder av puta mi. Jeg ble veldig fornøyd.

18 kommentarer

Siste innlegg