Tidlig???

Håper du ikke synes det er for tidlig?

Nei, jeg føler ikke det. Jeg vil ha ting i hus før desember. Nå er årets adventshygge/julehefte klart for utsending fra meg. Nok en gang har jeg samlet sammen kreative ideer til mat og hobby, skrevet dikt og fortellinger, tatt bilder og tegnet så det kan bli koselig å se på og lese.  Heftet heter MOT JULEKVELD. Det er den beste tiden synes jeg, tiden vi venter, forbereder og gleder oss. Nei, alt blir ikke som jeg har tenkt heller bestandig, men det er da lov å drømme. En juledrøm eller adventsdrøm er helt gratis og kan jammen gi mye glede.

Heftet har i år over 50 sider og det er i A4 format. Jeg selger det for 180,- kr og det er inkl. porto til deg. Si ifra på Messenger, så utveksler vi adresser og diverse som trengs.

10 kommentarer
      1. Hei du. Koselig. Ja, du er på listen min vet du. Sender deg et jeg! Har du vippsnummeret mitt? Hvis ikke sender jeg det med bladet. Ha en fin kveld.

          1. Bladet er sendt det og jeg husker jammen ikke om jeg sendte med telefonnummeret eller ikke? Jeg har kontaktet deg på Messenger og skrevet det der. Ha en fin dag 🙂

    1. Så artig det ble hefte. Jeg må bestille og du vil ha den inn på messanger…da skal du få det :). Superfin kveld til deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg