Typisk…

Det blir slett ikke alltid som man har tenkt. Tom for energipiller!!!! Ja, da, jeg vet det bare var noen sukkertøy i denne esken, men det var da litt morsomt? Formen er bedre, men jeg begynte å bli usikker på alt i går? Koronaen florerer jo omkring oss, og jeg har hatt litt sånn feberfølelse de siste nettene. Litt mistanke til at andre omkring meg hadde korona, hadde jeg også. De nevnte på at de ikke hadde smak og lukt? Da burde det vel ringe en bjelle eller? Inn med pinnen i nesa. Ekkelt. Etter et kvarter hadde jeg to fine streker på testbrikka. Koronasmittet! Det er jo ikke lenger krav om å melde fra hit og dit, men jeg ringte rundt likevel. En til, hadde positiv test og der kom vel smitten til meg. Hvor lenge skal man være inne nå? Jeg som skal i selskap i helga, ble tvilende til om det lar seg gjennomføre. Jeg har vært dårlig siden søndag egentlig. Så mange rare tanker i hodet……

19 kommentarer
    1. Så kjedelig. Jeg vet heller ikke lengre reglene på når man får dette. Ønsker deg god og snarlig bedring og at du ikke blir så syk. Klem <3.

      1. Tusen takk. Jeg har nok hatt det noen dager, så jeg føler meg bedre i dag. Men det får bli som det blir. Selvkapet vi skulle i denne helga ble utsatt, for det var visst ikke bare jeg som var forkjølet? Tryggere å ta det siden, når det går fint å utsette da. Ja, det er kjedelig, men jeg får bare ta det. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

      1. De reglene er jo ikke der lenger, men meg gamle og babyer omkrig meg så får jeg da ta hensyn. Tar det som det kommer jeg. Takk og klemsiklem til deg 🙂

    2. Så kjedelig. Håper det blir mildt forløp, og at du blir fort frisk.
      De sier vel at du kan gå på jobb e.l. om du ikke har feber eller hoste. Som med annen influensatype mener jeg å ha lest og hørt 🙂 God bedring! Klem ❤️

      1. Ja, kjempekjedelig. Vi skulle i stort familieselskap denne helga, men det ble utsatt gitt. Ikke bare jeg som var syk!!!! Jeg har vel hatt det en ukes tid allerede. Pollensesong er det, men jeg pleier da ikke ha vondt i halsen eller ha feber da? Jeg ble mistenkelig og testet. Godt var det, for jeg vet hvem som smittet nå. Vi var sammen i påsken og ekteparet var syke begge to, når de testet seg. Formen er bedre i dag heldigvis, men jeg er jo sliten av å gå trappa her inne!!!! Takk du og ha en fin helg. Klemsiklem:)

    3. Nå gjelder vel bare samme regler for alle sykdommer. Er man syk og/eller har feber er man hjemme. Hvis ikke…… håper du kommer deg fort! God bedring! Klemmer <3

      1. Tusen takk. Ja, idag hadde jeg ikke lyst til å stå opp en gang. Det er ikke meg. Men det har gått bedre utover dagen. Snart er jeg nok i farten igjen. Takk for omtanken. Klemsiklem😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg