Utfordring, danse med skygger!

Ny utfordring fra vår herlige Frodith.Danse med skygger!Se den skyggen her da. Som en eventyrskikkelse som er ute og får med sin spisse hatt på hodet og stav i hånden.

Med det samme jeg er i gang med å blogge kom jeg på noe Solliv viste her om dagen. Sine vakre kluter. Her er noen av mine. Ingen av dem har jeg strikket selv. Jeg har fått mange i gave av slekt og venner, pluss noen som er kjøpt til meg i butikk. Alle er så fine og kan kokes og brukes om og om igjen. Men ser du den øverst? Det er den fineste, strikket av Frodith!

Frodiths blogg finner du HER!

8 kommentarer
    1. Så fin skygge og så gøyalt at du også er hekta på kluter…Jeg vet det altså, for du har nevnt dine vakre kluter mange ganger. Gaver og sånn….herlig 🙂 Elsker kluter jeg – får aldri nok. Og alle de fine oppskriftene der ute…
      Frodith sin klut var meget fin! <3
      Takk for linken…..Klemmer…

      1. Takk du! Ja, de klutene er jo best. Glad jeg stadig får nye i fine farger! Så lenge jeg har to slektninger som strikker sånne til meg, så har jeg selv droppet det kan man si! Frodiths klut har jeg faktisk hatt en god stund, og den er like god fortsatt. Nyt lørdagen! Klemsiklem:)

    2. Jeg har laget mange kluter med hjerter på, det er gøy å prøve å lage litt mønster mens man er i gang 🙂 Fin skygge. Takk for linken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg