Variert vær….

Ute er det stadig snø i lufta og en litt kald trekk. Dagen startet blå, med sol i skyene! Skal under meg på hvordan været blir denne helga? Men det tar vi vel på strak arm alle sammen tenker jeg. Jeg har da tatt fredagsvasken og ryddet litt. Så skulle jeg jobbe da, men jeg finner ikke motiivasjon i dag. Teksten som skal rettes, ligger der og venter litt til. Jeg tror jeg trenger lunsj mat først. Hva med deg? Er du en sånn som utsetter litt også? Noen ganger må jeg bare finne på noe annet gøy, for så å vende tilbake til det som er kjedelig. Så da ble det noen nye bilder. Lyset var så fint da sola sto opp. Men nå? Vekslende. Litt snø, litt skyer og så kom sola tilbake.

12 kommentarer
    1. vakre bilder,utrolig fint med en blå start på dagen.jeg er en mester i å utsette ting som er kjedelige,og det er helt greit,er det noe jeg hvet så er det att det ikke springer noen steder hi hi

      1. Tusen takk! Ja, det var en fin, blå morgen. Et av bildene kommer jammen i Hjemmet uke 11, så det blir jo spennende.
        Noe utsetter jeg glatt, men i dag hadde jeg ikke lyst til noe som var slitsomt. Men jeg tok strykingen og vasket gulv likevel. Etterpå har jeg strikket noen omganger, tegnet litt og laget middag, så denne dagen gikk fort. Jobb må gjøres, så det er bare å ta tiden til hjelp etterpå. Ha en finfin fredagsettermiddag og kveld 🙂

      1. Gøy å knipse vet du! Jeg har da fått unna en haug i dag også, selv om det ikke var så mye motivasjon i førsten. Hodepine og det er ikke lett å konsentrere seg da. Nå har jeg gått en tur i det det mørknet, og det var godt med frisk luft. Det ble bare 3,5 km. men med den formen jeg har i kveld er jeg stolt av det. Nå blir det ro i godtstolen og litt musikk tror jeg. Ha en fin kveld. Klem 🙂

      1. Tusen takk. Gøy å ta bilder i morgenlyset. Et av disse kommer i Hjemmet nr 11 på Godhelgsiden faktisk. Ja, det blir vel snø i morgen kveld, men jeg tror deg likosm ikke. Det har så lett for å bli regn i stedet her. Klem og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg