Vixen award, var det visst.

Se dette da, det er jammen verd en utmerkelse. Naturen overrasket meg skikkelig. Ikke bare en hestehov, men mange, fant jeg i går! Like blomster, men like er de ikke. Akkurat som oss bloggere, vi er et rikt mangfold i en mengde av kategorier. Alt kalles blogg, men noen blogger om klær og sminke, noen om turer og reiser og så er det sånne som meg da. Jeg blogger om det jeg har lyst til.

Nei, noen Vixen Award har det ikke blitt på meg, og jeg tror aldri jeg får det heller. For med den farten jeg blogger, med ett innlegg om gangen og fri i ferier, blir det vel for kjedelig for leserene.

Men sånn er det bare. Jeg blogger på min måte og koser meg med det Tusen hjertelig for de som kommer inn og leser, og takk til de som skriver en kommentar. Dere har alle fortjent en award!

12 kommentarer
      1. Ja, tenke det da, allerede. De var godt utsprunget også, så de har sikkert stått der og lyst i gresset en lang stund allerede. En rar vår. Klemsiklem:)

    1. Så fine Hestehov..men det var jammen tidlig å finne dem 🙂 Ja blomster, folk og blogger er forskjellige og bra er det ..hadde blitt kjedelig ellers:) Du har en veldig inspirererende blogg med delikate bilder og fine tanker så du kunne helt klart fortjent en pris..men jeg tenker at å være en toppblogger er mer stress en kos .. liker hverdagsblogger med litt variasjon slik som din 🙂 Klem <3

      1. Veldig tidlig. Jeg burde sett etter dem før, men man tenker ikke blomster i januar. Jepp, blogg hadde blitt kjedelig uten sånne som deg og meg!!! Nei, noen toppblogger blir jeg aldri med dette systemet, og det samme kan det være. Jeg koser meg med det jeg har jeg! Hverdagsblogg var et finfint ord!!!! Klem 🙂

    2. Vi skulle hatt vår egen lille Vixen vi, småblogg-vixen, for jammen meg er det mye fine folk her. Og alle kunne fått folkets pris, for å være FINE FOLK 🙂 Liker bloggen din, men det vet du jo <3

      1. Ja, vi er noe eget vi i bloggsamfunnet vårt og det er premie nok for meg! Enig i at det kunne vært en folkets pris eller som Annebe sa en Hverdagsblogger!!! Takk skal du ha, jeg liker din også, og klem fra meg:)

    3. Vixen eller ikke… samma det! Vi koser oss og blogger ivei! Koselige kommentarer og innimellom enda koseligere treff! Kan ikke forlange noe mer da vel??? Klemmer <3

    4. Jeg liker bloggen din akkurat som den er. Og man trenger slett ikke blogge hver dag for min del, men gjøre det når man har tid og lyst! Selv har jeg ikke skrevet et innlegg selv siden i høst, bare lest hos andre. Jeg har nesten ikke tatt bilder nå i mørketiden, men nå går det mot lysere tider og jeg har lyst å blogge litt igjen. Men foreløpig koser jeg meg med å lese hos dere andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg